.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه شماره 8 موسوي/از صحنه بيرون نمي روم
موسوی بیانیه شماره 8 خود که حاوی نکات مهمی درباره وارونه جلوه دادن واقعیت ها ، کوتاه نیامدن از استيفاي حقوق ملت ايران كه امروز به خون به ناحق ريخته شده جوانان اين كشور آبياري شده ، چگونگی ادامه یافتن اعتراض ها در عین حفظ آرامش و پرهيز از ايجاد تنش و ...
بيانيه شماره 8 موسوي/از صحنه بيرون نمي روم

مهندس میرحسین موسوی بیانیه شماره 8 خود که حاوی نکات مهمی درباره وارونه جلوه دادن واقعیت ها ، کوتاه نیامدن از استيفاي حقوق ملت ايران كه امروز به خون به ناحق ريخته شده جوانان اين كشور آبياري شده ، چگونگی ادامه یافتن اعتراض ها در عین حفظ آرامش و پرهيز از ايجاد تنش و ... است را در اختیار سایت «کلمه» قرار داد. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالي
مردم هوشيار و شريف ايران
طي روزهاي اخير صدا و سيما، خبرگزاريهاي دولتي، برخي روزنامه هاي دولتي و سايتهاي اينترنتي وابسته به دولت و روزنامه كيهان، بخش عمده اي از فضاي خود را به وارونه جلوه دادن آنچه قبل، حين و پس از برگزاري دهمين انتخابات رياست جمهوري ايران رخ داد، اختصاص داده اند. آنها با استفاده از امكاناتي كه متعلق به شماست، نه تنها به پنهان ساختن تخلفات و حوادث دلخراشي كه در ايام اخير اتفاق افتاد مي پردازند بلكه مسئولان مستقيم و غيرمستقيم آن را كسي معرفي مي كنند كه تنها شما را در مسير احقاق حقي كه داشته ايد همراهي كرده است.

واقعيتي كه آنان بيهوده تلاش مي كنند ناديده انگارند آن است كه در اين انتخابات تقلبي بزرگ اتفاق افتاده و پس از آن، معترضان به اين وضعيت به گونه اي غيرانساني مورد هجوم قرار گرفته و كشته، زخمي و يا بازداشت شده اند. اگر با مسببين جنايت كوي دانشگاه در 18 تير 1378 به گونه اي مناسب و قانوني برخورد مي شد امروز شاهد تكرار آن فجايع در ابعادي وسيع تر و وارونه جلوه دادن واقعيتها به گونه اي جسورانه تر نبوديم.

همان ها هستند كه هنوز با اتكاء به امكاناتي كه متعلق به عموم مردم است در راستاي منافع گروهي خود بي پروا به دروغ گويي و پرونده سازي براي ديگران ادامه مي دهند و افعالي را كه خود عامل آن هستند را به بنده نسبت مي دهند. آنان غافلند كه موسوي با اين ترفندهايي كه ماهيت آن براي همه مردم روشن شده است از صحنه بيرون نمي رود. آنچه در اين روزها رخ داد اصل نظام جمهوري اسلامي را كه ميراث امام بزرگوار و شهداي گرانقدرمان است هدف قرار داده و اين چيزي نيست كه بتوان به سادگي از كنار آن گذاشت و با طرح اتهاماتي اينگونه و تهديد به محاكمه از آن صرفنظر نمود.
من نه تنها از پاسخ گويي در برابر اين اتهامات واهمه اي ندارم بلكه آمادگي دارم تا نشان دهم چگونه مجرمان انتخاباتي در كنار مسببان اصلي اغتشاشات اخير قرار گرفتند و خون مردم را بر زمين ريختند و اكنون كوشش مي كنند صحنه هايي را كه صدها شاهد و دهها تصوير آن را گواهي مي دهند به گونه اي ديگر جلوه دهند؛ آماده ام تا نشان دهم چگونه كساني كه عملشان در راستاي ايجاد هرج و مرج در كشور؛ تضعيف نظام و منافع بيگانگان است تلاش نمودند به بهانه تخريب‌گريهاي عناصري نامعلوم، جنبش سبز شما را اغتشاشگري و وابسته به بيگانه معرفي كنند؛ ولي حاضر نيستم به خاطر مصالح شخصي و هراس از اينگونه تهديدها از ايستادگي در سايه شجره سبز استيفاي حقوق ملت ايران كه امروز به خون به ناحق ريخته شده جوانان اين كشور آبياري شده است لحظه اي صرف‌نظر نمايم. از مجموع آراي ريخته شده در صندوقها تنها يك رأي متعلق به من است و شما به خوبي مي دانيد كه مشكل آنها با ميليونها رأيي است كه جوابي براي سرنوشت آنها ندارند.

باز هم از عموم ملت شريف ايران متواضعانه درخواست مي كنم با حفظ آرامش و پرهيز از ايجاد تنش، در دام بدخواهان كه كوشش مي كنند اين حركت گسترده اجتماعي را شورش و اغتشاش و وابسته به بيگانه قلمداد كنند، نيافتند و با زيركي و هوشياري كه ويژگي ممتاز شماست اين توطئه ها را مهار نمايند. تداوم اعتراض در چارچوب قانون و با رعايت اصول و مباني نشأت گرفته از انقلاب اسلامي راهبرد اصلي است كه ضامن تداوم و دسترسي به اهداف شماست.
دشمن خارجي با همراهي ياران جاهل و طماع خود در داخل بر آنست كه مطالبات اين حركت عظيم خودجوش را به خوارج بيرون از نظام نسبت دهد و حتي الله اكبرهاي از دل برآمده شما را چون قرآنهاي سر نيزه معرفي كند. بر ماست كه با رفتار و گفتار خود اين توطئه شوم را خنثي نماييم.

برادر و خدمتگزار شما – ميرحسين موسوي
چهارم تیر 1388


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 تير 1388
اگر نخواهیم که شما مدافع حقوق ما باشید باید چه کسی را ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای مردم ایران
ای برادران و خواهران
و ای جوانان عزیز و با غیرت ایرانی؛
به همان خدایی که همه ما به آن اعتقاد داریم و قبله ای می ایستیم و نماز یومه می خوانیم قسم یاد می کنم که ایششان یک شکست خورده سیاسی است که می خواهد با این کارها آبرو داری کند.
وگرنه همه ما میدانیم که ایشان رای لازم را برای ریاست جمهوری بدست نیاورده است و همه اینها شیطنت هایی است که از سوی ایشان صورت می گیرد.اگر مسلمان هستید و به ولایت فقیه اعتقاد دارید و اگر به کلام خدا اعتقاد دارید باید گوش به فرمان علی زمان خود باشیم و از راه ایشان بیرون نرویم.
نا شناس 6 تير 1388
در تیر 1378 دوره ریاست جمهوری خاتمی بود اگر قرار بود پیگیری صورت بگیرد، چرا ایشان کوتاهی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما اصلا در صحنه نبودی که الان بخواهی اینطوری به مردم وانمود کنی که از صحنه بیرون نمی روی.
بزرگترین کسی که در جهت تضعیف نظام بر آمده است و منافع دشمنان و بیگانگان را دنبال می کند شخص جنابعالی هستی.
فکر نکنم بد خواه تر از شما کسی برای ملت ایران تعریف شود.زیرکی و هوشیاری ویگژی ممتاز مردم ماست که در دام افرادی مثل شما نیفتند.
اینقدر از قانون دم نزنید، اگر قانون مدار بودید که از اغتشاش گران حمایت نمی کردید.
شما از کدام مطالبات دم می زنید اگر مطالبه ای داشته باشی چرا از مجرای قانونی اقدام نمی کنی؟
شما از خوارج هم بدتر هستید.
خوارج بدتر از این که به حرفهای ولی امر مسلمین گوش نمی کنید.دیگر خوارج چه معانی می دهد؟
این توطئه شومی است که شما به راه انداختید و می خواهید خود را خوب جلوه کنید.
شما اگر برادر و خدمتگزار بودی که ....................
نا شناس 7 تير 1388
جناب اقاي موسوي شما درزمان نخست وزيري بارها استعفا داده ايد وبعد از آن نيز مدت بيست سال نظاره گر بوديد براي راي آزاد مردم ارزش قائل شويد و براي توسعه كشور وملت دركنار امت اسلامي ايران قرارگيريد
نا شناس 8 تير 1388
آقاي موسوي شما درزمان نخست وزيري ودربحبوحه جنگ بارها استعفا داده ايد وبعد از آن بيست سال تنها نظاره گر مسائل بوديد براي آراي ملت سر بلند و سرافراز ايران اسلامي ارزش قائل شويد وبه آغوش امت اسلامي به پيونديد
نا شناس 8 تير 1388
اقاي موسوي آيا تا به حال فكر كرده ايد دشمنان اسلام وانقلاب با ايجاد درگيري واغتشاش پس از هر حماسه اي درعرصه انقلاب شكوهمند اسلامي عصباني وخشمگين شدند واينبار شما هم مثل دشمنان خشمگين شديد لذا به شما نصيحت ميكنم لجبازي نكنيد وبه فرمايشات مقام عظماي ولايت ورهبري گوش فرا دهيدواز بيگانگان ودشمنان قسم خورده نظام اسلامي تبعيت نكنيد دشمن شاد مباش دشمن شكن باش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.